دستگاه خود دریافت پسماند کوپال در دانشگاه تربیت مدرس

کوپال به دانشگاه تربیت مدرس رسید

دستگاه هوشمند خرید خودکار پسماند خشک کوپال، با همراهی و مشاوره دکتر آرش رضایی، عضو شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه تربیت مدرس، در این دانشگاه  نصب و راه اندازی شد. کوپال در ورودی بازارچه پردیس مرکزی دانشگاه مستقر شده است. و بدون نیاز به اپراتور، قابل استفاده برای عموم است.

اکنون دانشجویان، اسایتد و کارمندان دانشگاه تربیت مدرس می توانند با تحویل ظروف نوشیدنی خود به دستگاه هوشمند خرید خودکار پسماند خشک کوپال یک قبض دریافت کنند. روی این قبض یک کد QR چاپ شده است که پس از اسکن با دوربین تلفن همراه، بدون نیاز به استفاده از اینترنت و اپلیکیشن ویژه، حساب کاربری کاربر را بنا به تعداد و نوع ظروف شارژ می کند. راهنمای کامل واریز وجه نیز پس از اولین استفاده از دستگاه، به شکل خودکار برای کاربر پیامک می شود.

طبق هماهنگی های صورت گرفته، نرخ خرید ظروف برای سال 1401 به این شکل محاسبه می شود:

نوع ظرف نوشیدنینرخ خرید
PET بزرگ (بیش از یک لیتر)200
PET کوچک150
آلومینیومی400

منبع: پایگاه خبر دانشگاه تربیت مدرس

2 دیدگاه برای “کوپال به دانشگاه تربیت مدرس رسید”

  1. حضور rvm کوپال در تربیت مدرس، افتخار بسیار بزرگی برای مدیریت سبز این دانشگاه و ورود به عرصه دیجیتالِ بازیافت بود. ضمن سپاس فراوان از دکتر سامان اصفهانی بابت انتقال این تکنولوژی به دانشگاه، تردید ندارم که دستگاه مزبور با ویژگیهای فنی خاص خود به زودی مورد توجه دانشگاهها و فروشگاههای بزرگ قرار خواهد گرفت. آرزوی موفقیت روزافزون

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *